Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 19, 2012

monday bluesss.

salam..

semalam masa tengah tengok tv time maghrib..tibe2 tengok jam...oh damn..besok isnin...keje..

persoalannya ialah:
apesal isnin kali ni sangat damnn untuk aku?

sebab aku memang xbertenaga nak keje..even pon pagi tadi masa pas subuh..aku berusaha masak nasi goreng kunyit bersungguh dengan ramuan2 istimewa bagai..**kunun*
lepas tu bersiap2 ala kadar n bekpes dengan tenang.....pastu DAMN! aku xde selera nak makan....tibe2..diulangi tibe2..*aku rasa sebab aini ari isnin maybe**

pastu aku habiskan lauk2 nasi goreng n minum air masak...yang peliknya air masak tersebut terasa sangat sedap sehingga aku terteguk berkali2....

lepas tu pegi keje....dapat tender baru....amik tender....makan lunch nasi goreng pagi tadi yang telah dibekalkan......n tibe2 nasi tu sedap....macam sedap sangat..lagi2 bila makan masa tengahari....

aku rasa nilah bahana ari isnin.....


aku harap..selasa esok adalah selasa yang paling beshhh...bila aku masuk opis kang semangat membara2 untuk bekerja bersungguh2...aminnnn

plan bulan ni yang tinggal lagi beberapa hari nak berlalu::

1) tambah duit tabung ayam

2) service kete..kenari merahku dah mla menunjukkan tanda2 kemeragaman yang agak serius bila tibe2 dia mula nak memberhentikan diri di tengah2 jalan bulan lepas...

ok..sekian sajalah catatan monday blues saya.

2 comments:

  1. kak ru....sama la kita..monday yg sgt bluesssss...hihihi..akak,nk ym..nk add..pelaseeeee
    ur ex-rumet yg super duper comey...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..