Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 1, 2012

ShidaSyakirin Giveaway !!

salam..


alhamdulillah akhirnya and secara julung2 kalinya...
aku berjaya melibatkan diri dalam aktiviti GiveAway..nge3..
bukan apa...the prizes memag smart..McD voucher..**memang pantang aku dengar voucher2 ni**


ok2..straight to the point..

since syarat2 nya kena buat entry tentang giveaway ni...lets start...

ShidaSyakirin GiveAway Contest merupakan giveaway pertama aku dalam sejarah berblogging sejak 4 tahun lamanya blog ini tertubuh. jadi secara rasminya ini menjadi titik tolak permulaan untuk aku mula berjinak2 jadi blogger tegar..hehehe

n sebagai permulaannya aku nak ceritakan sikit pasal blogger syidasyakirin ni.. actually dah lama kami folow memfolow..beliau ni memang sangatttlah rajin buat entry baru hari2..dari isu semasa sampailah isu2 hangat...jadi, xperlulah aku sebagai seorang yang sangat ketinggalan tentang isu semasa ni nak duk blur2 lagi pasal isu2 ni...baca jek kat blog n done...

ok ni je rasanya ucapan saya dalam entry GiveAway ni..Jadi semoga Pn SyidaSyakirin berbesar hati menerima entry khas untuk beliau ni..:)

maklumat lanjut tentang giveaways ini, sila sambung baca:::..hehe

Until 14 Feb 2012




Syarat penyertaan

1) Buat satu entry ringkas mengenai Shidasyakirin Giveaway

2) Nak follow ke tak terpulang...tarak paksaan punya

3) Like " Asia Media TV"

3) Like " Gambar INI"



Mudah je kan....


4) Jangan lupa tinggalkan Link, Email dan ID facebook korang di ruangan komen ye.


Giveaway bermula dari 02/02/2012 - 14/02/2012



Hadiah untuk pemenang bertuah ( 2 x RM 10 Voucher Mcd)

Valid 30 June 2013...pehh lama lagi!


Update on 3 feb

Good News!!!!

Ada tambahan hadiah dari

Pin Bunga Comel



so, apa lagi, marilah kita beramai-ramai memeriahkan lagi giveaway ni.....
Cheers!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..