Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

December 16, 2012

ReLactating ePisod 3..


 salam..

alhamdulillah..aku masih gigih meneruskan operasi penyusuan semula...
untuk tambah mood Semangat....haruslah sambil nyanyi:
Untuk Raudhah..HEY!..untuk Raudhah..HEY! 

rindu sungguh kaki tecik ni....kaki ni lah yang aku selalu ingat2....kaki nilah yang selalu kena sapu minyak yu yin tiap2 kali mandi..kaki nilah yang selalu kena pegang bila tukar pampers....huhu..kaki nilah yang mami selalu ingat kalau tengah mood meragam..sebab tulah Raudhah banyak stokin...hehe..macam2 design ada.....

rindu adikkk....macamanalah adik kat school sekarang ni...hmmmm
sob sob..

ok tarik nafas...balik ke tujuan asalll!

minggu lepas lompat2 bila tengok perahan susu meningkat ke 1.0 sekali pam..so dalam 2 hari leh campur2 n bagi Raudhah minum banyak sikit...
tapi xsampai 2 Onz lagi..
paling banyak boleh cecah sekitar waktu ni adalh 1.6 Oz untuk 2 hari:

bukti seperti di bawah...

suka sangat tengok gambar ni....bezaa sangat dengan yang sebelum ni...let down still maintain...alhamdulillah xde kurang dari 0.5 setiap kali sesi pam..1 hari 2x pam....

1) pagi n petang....di opis

Bila balik rumah macam xde masa untuk pam..Raudhah da pandai rengek2 minta susu direct...so, semenjak pandai bagi direct dengan posisi berbaring...dua kali sua...dengan mami2 sekali tido...huhu

tapi kadang2 bila free..aku cuba jugak pam dengan segera..tapi tulah maybe tergesa2 or dalam keadaan memaksa diri untuk cepat2... tulah kot yang sebabkan production susu kat rumah sangat sikit..sebab?? Raudhah tido mami pon sibuk nak join tido jugak...

contohnya keadaan di bawah:

 

sangat bahagia dan lena sekali mereka tido depan tivi....sape xkecurr....of koslah mami sorang ni Jeles gile n secara otomatiknya terasa rugi kalau xjoin sekaki.....huhu

tapi xpe kot...sikit2..aku xleh push n memaksa diri sangat..sebab aku tau temperature mood n semangat aku leh berubah secara drastik bila2 masa kalau terlalu tertekan sangat..... so...let's make it enjoy !

as long as aku still go on with the schedule..alhamdulillah...harap2 schedule aku boleh di upgradekan minggu ni..cepat sikit pertambahan susu terjadi..

akhir2 ni bila perah sebelah breast....aku da boleh nampak sebelah breast lagi akan menitik2 susunya...suka sangat...xbanyak sangat dalam 0.1 oz...rasa macam nak lompattt!....hehe

p/s:  sekarang ni tengah usha Avent Electric pump....kalau ada sesapa nak letgo dengan harga panazzzz.tolonggglah emel sayaaa....pelisssss






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..