Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 23, 2013

saya dah nak pergi...

salam

entahlah tiba2 aku terfikir nak masukkan entry ni..
sedangkan aku pernah nekad satu waktu dulu..xnak share kisah ini dalam belog ini..
tapi itulah kuasa masa ...boleh berubah bila2 masa...xkira keadaan,.xkira tempat dan waktu!
ok aku kalah.

kenapa??
sebab??
maaf saya xboleh kisahkan disini...mungkin telah saya hebohkan disana..
tetapi disini bukan ruangan untuk kisah seperti itu....



saya akan pergi dari BIT.
yup keputusan nekad yang pernah aku azamkan sebelum melahirkan Raudhah ke dunia ni..

mood menghitung hari ni sangat sakittt kalau difikirkan...
khamis (esok cuti)
jumaat
sabtu
ahad
isnin
selasa
rabu
khamis

maknanya waktu aku disini bergelar staff dan bersama mereka hanya ada 4 hari lagi!

mungkin rezeki saya telah diatur untuk berada di sana..meski saya sedar kemampuan saya tidak sehebat mereka...
tapi saya percaya....saya boleh IMPROVE di sana.....saya akan cuba terbaik!...demi masa depan yang selalu saya impikan....


please pray for me guys...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..