Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 5, 2014

Chemical pregnancy


Salam,

korang pernah dengar x perkataan ni? penah? jarang jarang? macam pernah macam x? entah....

ok, bagi diri aku sendiri inilah kali pertama aku dengar.. tu pon sebab terjadi kat diri sendiri...gigih google ' boleh ke da pregnen lepastu period'?...lepastu keluar forum majalah...baca baca forum tu sampailah ada orang taip perkataan ni...

ok istilah chemical pregnancy ni bermaksud keguguran yang tersangatlah awal...kebanyakan orang xperasan pun dia pregnen sebab kadang kadang period ni keluar lambat dari sepatutnya...standardlah kan...

macam kes aku...period sepatutnya dalam 8/12 hb...dalam range tu...tapi sampailah ke 19hb masih xde apa apa tanda..jadi sebagai seorang ibu yang berhemah...aku terus buat pregnancy test.. and result dia...

positif...lepastu terus ajar Raudhah bahasakan diri kaaakaaak...

tiba tiba seminggu lepas tu...bleeding..macam period biasa...tu yang pening...kata double line..pastu period...how?
haa..masa tulah dapat tau benda ni macam chemical pregnancy...orang kata...darah baru nak menempel kat dindiing rahim..tapi xjadi....

tapi kes aku...tanpa disedari rupanya da nak jadi seketul daging...n jatuh selepas hari ke-3 period...eh bleeding la kan....sedih..sekarang ni tengah tunggu result hospital....dua kali tu amik darah...sakitt tau!




 

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..